måndag 8 november 2010

Digital miljö

Veckans uppgift; Bege oss ut på internet och se vad som finns!? Två olika forum ska besökas och testas samt en pecha kucha med grunden i LPO nya som gamla.

Mm..kan väl börja med att säga att jag är mer eller mindre okunnig när det kommer till internet och de olika forum som finns där. Började med att kolla runt lite och fastnade för flashback och liknande forum men upptäckte att man tyvärr var tvungen att vara registrerad vilket tog tre dygn. Vilket det tyvärr inte fanns tid till....resultatet blev därmed följande... 

PARSHIP
 







sida två som jag valde...






Tror egentligen inte någon av dessa sidor behöver närmare förklaring va de är för sorts sidor...vet heller inte om de var denna sortens sidor som mina lärare ville att jag skulle besöka..? Vad ville jag lära mig denna veckan? Lärde jag mig det? 

Om sanningen ska fram blev det snarare en sensationsjakt tappade lite av den seriösa biten och fann mig istället chattandes med en en Andrew på www.Sugerdaddy.com som ville ha en blond trofé vid sin sida som han kunde skämma bort...eh...jaa...

Det jag upptäckte var att jag känner mig inte bekväm i vissa forum som finns, att jag fortfarande är helt vilse när det kommer till vad som "finns där ute" för att låta lite härligt schablonartad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar