fredag 2 november 2012

Röd

Jean-Antoine Watteau, Jean-Auguste-Dominique Ingres, Pierre Auguste Renoir, Peter Paul Rubens, Rafael, Leonardo Da Vinci
Jag har sparat den röda personligheten till sist..detta för att jag har något svårt att identifiera mig själv med dessa olika personlighetsdrag. Så resultatet är att jag skjutit på detta...

Så hur gjorde jag nu då? Jag frågade några personer som omgivningen och de själva klassar sig som röda hur de tar sig ann nya uppgifter. Svaret? Enkelt! Man bestämmer sig för vad det nu är och sen bestämmer man sig för att bli bäst! Så dels på grund av omständigheter och dels på grund av min personlighet valde jag att ta redan erkända konstnärers skisser. Personligen har jag svårt att uttala mig kring denna erfarenheten och hur det gick...när det kommer till min prestation och att strävan efter att bli bäst..det fungerar inte riktigt... Fortsättningsvis är frågan om det är okej att använda sig av redan erkända konstnärer och motiv då en röd individ förmodligen vill visa framfötterna genom att skapa ett eget verk och sedan bli erkänd för det...

Får återkomma för att förtydliga mig själv känner jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar