söndag 15 april 2012

Gestaltning

Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?Vad...?Hur...?Varför....?

Gestaltning jag vet inte riktigt vad jag ska göra denna gången...funderar tips av handledaren var att testa mitt egna lektionsunderlag som jag arbetat fram och testat under VFUn. Vilket jag har gjort, men det kändes inte som att jag fick ut det som jag önskade av det...

Så började fundera på punkten, Varför...? Varför är jag intresserad av ämnesöverskridande undervisning? Jo för att kunna ge eleverna ett sammanhang och kontext. För att jag själv vill sträva efter att min undervisning ska vara så greppbar och lättapplicerad på "det verkliga livet" som möjligt. För att öka motiveringen och drivkraften hos eleverna. 


Mitt sökande efter inspiration ledde mig till;

www.trekearth.com


www.trekearth.com

Cal Lane

Don justo

Santa Maria del Mar

Gaudi
Såååååå...jag ska bygga ett spindelnät...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar